עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
זירת המומחים
לימודים
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה

מי שומר עלינו? לימודים בתחומי הביטחון

צוות האתר

זה לא רק בגלל המלחמה האחרונה, ולא רק בגלל הפשע ברחובות ההולך וגובר, אלו הם החיים באופן כללי שהופכים להיות יותר מסוכנים והאסרטיביות הגוברת של האנשים הפרטיים למען זכותם הבסיסית בעולם- להיות מוגנים ובטוחים. כך או אחרת, הביקוש לאנשי מקצוע בתחומי הביטחון הולך וגובר בעולם כולו וכמובן גם בישראל. זה מאפשר ללא מעט צעירים להשתלב בלימודי מקצוע הכי מעניין שיש, בעל ערך מוסך עצום ברמה האישית והמשפחתית, וגם ערך מוסף חברתי גבוה. קחו למשל את קורס קב"טים שלנו, קורס קציני בטחון.

מיהו קצין ביטחון

קציני ביטחון מועסקים גם כשכירים וגם באופן עצמאי. מרבית השוק הפרטי מוכסה על ידי חברות אבטחה המעסיקות קציני ביטחון ומאבטחים בחברה, הם שולחים את השכירים שלהם למגוון הלקוחות שלהם, החל מאנשים פרטיים שמחזיקים ממון משמעותי או כוח אחר שגורם להם לחשוש מפני פשע, ועד למוסדות לימוד, קניונים ומרכזים שונים אחרים הנדרשים על פי חוק להחזיק במקום קצין בטיחות. קצין בטיחות תפקידו לנהל את מערך הבטיחות בשטח. זה לא רק להיות בוגר צבא או סתם כך מאבטח, זה בהחלט יותר מכך. גם במישור הממשלתי מועסקים לא מעט קציני ביטחון בתפקידים מגוונים, ביחידות משטרתיות ועוד.

מה עוד בתחום הביטחון

קורס חוקרים פרטיים הוא משיק מעט לתחום אבל מיועד לבעלי אופי שונה לחלוטין. החוקר הפרטי אינו נדרש לפעילות ערנית בשטח, למהירות תגובה ואופי חם וקרבי, אלא להיפך, תפקידו להביא עבודת שטח מדויקת, מעמיקה, הדורשת השקעת זמן ארוך בלי להתייאש, להאזין לחומרים משמימים, לעבור שוב ושוב על הפרטם ולפצח את החידה, לזהות נתונים סותרים בדקויות או עיוותים מוסתרים היטב, ובאופן כללי להיות עקבי, יסודי ושקט. עבודה בחקירות אינה מיועדת לטיפוס חם מזג הזקוק לפעילות מאסיבית, לגיוון ולאנרגיות בעבודה, אלא לאנשים קרים יותר באופיים שמסוגלים להשקיע את מוחם בחקירה איטית, חיפוש אחר קצוות חוט וקשירתם זה לזה בעבודה יסודית.

למה זה דומה

למרות ההבדלים המהותיים בין המקצועות הללו, המשותף ביניהם עצום, הם דורשים חדות ושימת לב לפרטים, ומעניקים לאדם עצמו וגם לסובבים אותו ביטחון בכל מקום בו יהיו. זה לא רק ביטחון פנימי, מדובר גם בתחושת הביטחון שתעניקו לילדים שלכם, באווירת המוגנות שתשרור בבית הפרטי שלכם, ברוגע הנפשי של כל מי שתהיו בקרבתו בשעה שאתם בשטח, ובאופן כללי ברמת חיים נפשית גבוהה בהרבה, עבורכם ועבור הסובבים אתכם. מתאים לכם? דברו איתנו במכללה לניהול.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן